Thursday, May 22, 2014

masam manis archery

Aku ingat lagi.

Muka orang yang gelakkan aku sebab tak larat nak tarik bow 24 (bow untuk budak sekolah rendah). Masa tu aku dah form 4. Hahaha. Memang kena gelak la.

Tiba-tiba aku dapat masuk tournament. Wakil sekolah peringkat kebangsaan. Sebenarnya tak expect pun dapat pergi kejohanan tu. Alhamdulillah rezeki. Tapi tak menang pun. Takpelah , pengalaman tu penting.

And now, I'm looking forward to enhance my archery skills. Ingat nanti lepas kerja , dapat banyak duit , aku nak practice tarik bow 36 (paling ringan untuk perempuan). InshaAllah.

Kadang-kadang orang kata aku ni obsesss sangat dengan archery. BMI tak cukup, ada hati nak angkat bow. Tapi aku tekad. Sebab dah suka , nak buat macam mana ? Archery kan sunnah Nabi :)
Aku main archery sebab aku sayang dia. Aku rindu dia. Aku nak rasa perjuangan dia dalam berperang untuk Islam.

Sollu Alan Nabiy , jom ^^
اللهم صل على محمد وآل محمد




No comments:









Light Brown Pointer